FAQs
Co jest zawarte w moim zamówieniu?
Każdy z naszych zestawów zawiera kroczące instrukcje (w formie papierowej lub w formie pliku PDF) oraz wszystkie potrzebne klocki do złożenia modelu.
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Nasza dostawa standardowa oferuje dostawę na całym świecie w ciągu 8-10 dni po przetworzeniu zamówienia.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Otrzymasz email z potwierdzeniem wysyłki i numerem śledzenia przesyłki, kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane.
Jeśli chciałbyś uzyskać informacje o statusie zamówienia, które jeszcze nie zostało wysłane, lub nie otrzymałeś emaila z potwierdzeniem wysyłki, skontaktuj się z nami przez formularz Kontakt.
Jak mogę anulować lub zwrócić zamówienie?
Aby złożyć prośbę o anulowanie zamówienia, które jeszcze nie zostało wysłane, lub prośbę o zwrot zamówienia, które już zostało dostarczone, skontaktuj się z nami przez formularz Kontakt.
Nie otrzymałem żadnych instrukcji.
Niektóre z naszych zestawów korzystają z cyfrowych instrukcji (w formie pliku PDF) i nie zawierają instrukcji w formie papierowej.
Jeśli Twoje zamówienie nie zawiera instrukcji w formie papierowej, cyfrowe instrukcje można uzyskać, skanując kod QR znajdujący się na opakowaniu.
Otrzymałem uszkodzony/wadliwy produkt.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z produktami, które otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez formularz Kontakt.